Volg deze Blog

dinsdag 21 januari 2014

Fotograaf in huis en kijkje in mijn keuken (finally!!)

Lieve volgers, bezoekers en lezers!

Bedankt voor jullie begrip en leuke reacties op mijn afwezigheid.
(en natuurlijk de structuurtips....erg blij mee, thanks!)
Om het goed te maken met jullie, dan eindelijk plaatjes van mijn keuken. *smile*


Ik ben te kritisch denk ik, daarom plaatste ik steeds geen foto's, van mijn keuken, maar ik kan jullie niet meer langer laten wachten vond ik...



De keuken was een soort vanillekleur in hoogglans.... Op mijn gastblog op Muy Bien schreef ik er meer over en liet ik ook de voorfoto's zien (man, wat was het een project!!)
Van de wishlist die ik daar liet zien zijn de Hay theedoeken inmiddels aangeschaft, dat kon je hier lezen, is er een goedkoper kleedje gekocht en staat de MENU molen en de Zilverblauw poster nog op de lijst!

Maar wat zou ik graag nog een ander blad op de keuken willen....mooi wit, beton of blank hout...
Oh my, waarom wil ik toch altijd zoveel, herkenbaar?



Oh ja, mijn huis komt ook in het AD bij de binnenkijker *trots*
Natuurlijk laat ik jullie weten wanneer (als ik dat zelf ook weet.)
Zie hier het bewijs alvast ;-)



Finally some results of my (painted by my own) kitchen.
On the blog of Muy Bien I wrote about it before and you can see some before pictures.

And last week there was a photo shoot in my home,
I will be in the newspaper! soon! A special about homes,
Ofcourse I'll let you know by then.



20 opmerkingen:

  1. Nou ik zou die keuken van jou maar wat graag in mijn huis willen ;-). Ziet er super uit, lekker strak, al kan ik me goed voorstellen dat een heel karwei moet zijn geweest.
    Wat gaaf dat je ook in de AD komt.
    En herkenbaar hoor van die wishlist......komt bij mij ook nooit een einde aan. Zie veel te veel mooi spullen en heb genoeg wensen voor eventuele verbouwingen.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je keuken is echt super mooi geworden Marit!! Ik geloof graag dat het een enorme klus is geweest maar wat mag je trots zijn op het resultaat. Wat leuk dat je in het AD komt te staan. Wensen houden is altijd goed, des te meer voldoening geeft het als ze zijn vervuld. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaaaaaaaaaaf dat je in het AD komt!
    En wat een mooie keuken/huis heb je toch!

    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je keuken ziet er geweldig uit!!!! En wat gaaf dat er een mooie binnenkijker van jullie huis in het AD komt... Leuk.. ik ben hartstikke benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja, die wishlist. Haha, zo herkenbaar! Bij mij komt er steeds meer op te staan. Wat is de keuken gaaf geworden zeg! Heel erg mooi! En ik ben benieuwd naar de binnenkijker!
    Fijne dag! Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou wat leuk zeg !!..wat een mooie keuken !! en dat trapje....zo lieffff!!!!...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat geweldig dat jullie huis ook in het AD komt!!
    Je keuken is prachtig geworden! Ik probeer de mijne vandaag ook op de foto te zetten na onze grote metamorfose :-)
    Het willen veranderen/ vernieuwen van dingen...ja heel herkenbaar! Maar iets te wensen overhouden om alleen al maar van te dromen is ook leuk toch?
    Die peper en zoutmolens zijn ontzettend gaaf! Dankzij jou wordt mijn lijstje alweer langer ;-)
    We hebben een set van Peugot, in het bruin....die kleur zou ik nu niet meer kiezen!

    Fijne dag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O men, wat een hels karwei moet doet geweest zijn. Maar het resultaat mag er dan zeker ook wezen!
      Tsja, die wishlist, volgens mij maakt al die inspiratie op blogs, Instagram en in woonbladen ons alleen maar hebberiger! :)

      Groetjes, Femke

      Verwijderen
    2. O huh, waarom deze reactie onder Els komt te staan, weet ik even niet :) Nouja, hij was iig voor Marit bedoeld!
      (En Els, ik ben heel benieuwd hoe jouw keuken is geworden!)

      Verwijderen
  8. Waaw wat een mooie keuken !

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een prachtige keuken Marit! Het kleedje en ladder komen er mooi tot z'n recht. Ach, dat veranderen zit denk ik in ons bloed. Wij wonen hier pas vijf jaar en hebben toen een nieuwe keuken geplaatst maar hier gaan dit voorjaar ook weer aanpassingen doorgevoerd worden hoor ;-)

    Ontzettend leuk dat je in het AD komt!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat is het super mooi geworden en wat leuk dat je geweldig inspirerende huis in het AD komt.
    Daar kun je trots op zijn.
    Lief dat je nog een keer naar m'n blig verwezen hebt! X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat mooi geworden Marit! Ik heb hier ook een vanillekleurige hoogglans keuken waar ik graag vanaf wil... Heb je nog tips?
    Ben ook érg benieuwd naar jullie mooie huis in het AD :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heeel herkenbaar! Maar we moeten dromen blijven houden toch? Als we altijd alles maar kunnen en hebben wat we willen is er ook niks aan. ( al lijkt dat me soms toch wel echt ideaaaaaal hihi ) Je hebt een prachtig huis. Benieuwd naar het eindresultaat in het AD. Fijne avond. Liefs Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wow, jij bent een bikkel, schuren en dan al die lagen verf.....en het resultaat is prachtig! kun je trots op zijn. Ben heel benieuwd hoe het gaat met de plannen voor je bedrijf. Succes! x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. SCHITTERDE KEUKEN.

    MOOIE WOONKAMER .OM TROTS OP TE WEZEN.

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  15. je keuken is toch prachtig! helemaal niks mis mee....ik hou je blog in de gaten
    wil natuurlijk graag je huis in ad zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow! Looks super cosy and nice! :)))
    xxx,
    Lilla
    http://lilycupcake.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Niks mis mee met je keuken hoor,wauw dat ik er zo 1 had..
    Ik moet het doen met een kleintje helaas..
    Gaaf dat je in het AD komt..nou ja je huis dan he?
    Het ziet er allemaal super uit..
    Groetjes Chris

    BeantwoordenVerwijderen