zondag 13 oktober 2013

nieuwe spulletjes, kleur en changes in my living

Allereerst wil ik jullie bedanken voor jullie lieve en leuke reacties op mijn blog, it mean's a lot to me!
Zoals ik vorige keer al schreef heb ik "de woonbeurs" niet met lege handen verlaten,
op deze foto zie je een aantal van deze items in mijn woonkamer, items die ik van mijn wishlist mag strepen nu! Zo blij mee.
Hoewel deze lijst nooit korter wordt ;-)

Ik kocht: de "Hay" boxen, (Loods 5)  het "Hay" kussen, (bij musthaves.nl)  krukje (bijVT wonen), dienblad op krukje van de 101 woonideeēn collectie (bij "Leen Bakker")

Ook heb ik de bank verplaatst tegen de muur, zodat het nu veel uitnodigender is om in onze "bubble" te gaan zitten en de woonkamer veel ruimtelijker oogt. Wat vinden jullie van het beetje kleur wat ik heb toegevoegd aan onze "living"?
Ik ben blij met mijn "changes"

 Ook werd ik blij toen gisteren de 101 woonideeēn werd bezorgd. Bij de instagram #101slaapkamer actie werd mijn slaapkamerfoto gekozen en geplaatst, samen met andere mooie plaatjes van inspirerende instagrammers en ook geweldige bloggers.
Hier lees je al eerder over de slaapkamer foto's die ik plaatste.

First of all I want to thank you for reading my blog and the nice commends I receive from you guys, it mean's a lot to me!
It was time again to change my living again, with my new items I bought on "the woonbeurs" They we're on my wish list, but I must admit, strange, but that list is not getting smaller ;-)
Do you like the touch of colour I put into my living?

Yesterday the 101 woonideeēn was delivered (a dutch living magazine)
Together with other great instagrammers and bloggers my picture was published from the #101slaapkamer competition,  here you can read more about that.

17 opmerkingen:

  1. Leuk, oogt erg ruimtelijk!! Geniet van al je spulletjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend gaaf Marit!
    Mooie spullen heb je gekocht, een beetje kleur kan geen kwaad :-)
    Hier thuis heeft ook een nieuwe kleur zijn intrede gedaan!!
    Je zitgedeelte ziet er zo ruimtelijker en uitnodigend uit!

    Fijne nieuwe week
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In een woord; GEWELDIG!!
    Wat een gaaf huis heb je toch!
    De shoot ging goed gister, lief dat je erom vroeg :).
    Ik kan niet wachten om de foto's te delen met jullie haha.

    X Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er prachtig uit en met dat groen oogt het ook heel mooi fris. Wat kan dat toch lekker zijn om weer een aantal items toe te voegen aan je interieur en wat te schuiven met dingen. Het ziet er echt tiptop uit bij je. Geniet ervan, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker bezig geweest Marit! N uitnodigende hoek is altijd fijn zo in de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het beetje kleur echt prachtig staan. Op de een of andere manier oogt het allemaal net wat knusser en persoonlijker, erg mooi.
    Fijn dat je weer wat van je wishlist kan afvinken ;-). Mijn wishlist houdt ook nooit op, er komt altijd wel weer wat bij.
    De kamer oogt inderdaad met deze opzet wat ruimer, ziet er echt lekker knus uit.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi!! Het ziet er heel gezellig uit zo.
    En gave aankopen heb je gedaan zeg... Heelijk van genieten!
    Fijne week, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie spullen gescoord hoor!!
    Heerlijk allemaal nieuwe aankopen :)
    Vind je bank ook erg mooi daar staan, ruimtelijker en de bulb 'hoort' er idd meer bij zo.
    Hier komt er stiekem ook steeds wat meer mint in huis :)
    X Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. fijn dat toefje groen! geniet er lekker van! x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een mooie foto's Marit! Wat heb je mooie spullen gekocht en wat een geode accent kleur! Fijne week X Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi hoor! En zie ik daar een toefje mintgroen? Ik ben ook erg benieuwd naar je keuken.
    Het dienbladje van 101 heb ik toevallig gister ook gekocht :)

    Fijne week! Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super mooi, wij hebben bijna dezelfde bank :) Viel die bij jullie ook veel groter uit dan in de winkel, bij ons wel..haha..;)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat straalt je woonkamer een heerlijke sfeer uit! Ik hou ervan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wiow mooie woonkamer, ziet er erg gezellig uit! En erg herkenbaar zo'n wishlist die maar niet korter wil worden😊

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Al weer even geleden;), maar wat heb je een leuke aankopen gedaan. Super mooie woonkamer heb je. Ik vind je ronde kleed ook prachtig trouwens!
    Groetjes Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Marit, het ziet er super uit! Heel gezellig en mooi gecombineerd, dat grijs met groen. Ik vind alles mooi! Wij zijn ook bezig, maar af is het nog lang niet (wanneer is het dat eigenlijk wel?). T.z.t. zet ik wel wat foto's op mijn blog www.nordicblends.blogspot.nl. Maar dat ken je al... ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi marit,

    Ik zou toch zweren dat ik hier al op had gereageerd. Vond het nl. zo leuk dat je subtiel wat kleur had toegepast en vind het een mooie foto.
    Qua woonkamer en spulletjes maar ook qua compositie!

    Liefs Suus

    BeantwoordenVerwijderen