zaterdag 11 mei 2013

Badkamer styling en kleine DIY




Geïnspireerd door de mooi gestylde badkamers op Stylizmo blog heb ik ook onze badkamer een wat huiselijkere sfeer gegeven.
 
 
Inspired by stylizmo blog I gave my bathroom a more "home" feeling.




 
Het krukje op de achtergrond heb ik laatst bij de "karwei" gemaakt.
 
The woorden stool I made myself

Ik ben fan van de tip van Nina van stylizmo blog om verse bloemen in de badkamer te zetten
 
Nina's tip from Stylizmo blog was to have fresh flowers in the bathroom, I like this
 
Met de DYMO labelwriter  labelde ik al mijn voorraadpotjes
 
I gave all my bottles a label with the DYMO labelwriter



Ik had zin in een low budget DIY
Deze flessen kocht ik bij de Action voor €1,70 per stuk.
(no worries, de inhoud is gebruikt of weggegeven, dus niks is weggegooid ;-)
 
I felt like a low budget DIY, the pictures speak for themselves

 Ik ben blij met het resultaat
 
I am very happy with the result

 
Van mijn schoonmoeder kreeg ik deze mooie seringen
 
This nice flowers I got from my mother in law
 
Nu nog een bad.... dat lijkt me heerlijk
Fijn weekend, have fun and Relax!
 
Now I wish I had a bath.... how lovely would that be!
Happy weekend, have fun and Relax!

22 opmerkingen:

  1. Ik zit met verbazing te kijken...wat een verschil met voorheen! Toevallig hadden we het vandaag over onze badkamer...niets bijzonders en eigenlijk toe aan een complete verbouwing. Maar op deze manier is er tot die tijd ook nog iets leuks van te maken!

    Bedankt voor je inspiratie...je badkamer vind ik een plaatje!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ingrid, leuk hè, wat styling kan doen! Ben benieuwd! Liefs

      Verwijderen
  2. Prachtig geworden hoor Marit! Onze badkamer heeft nog van jaren geleden, zo'n standaard badkamer :-( Wel met bad, dat weer wel :-). Ik ga misschien maar eens de tegels verven, dat scheelt ook al. Pascalex

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Pascale, geeft echt gelijk een heel ander resultaat hoor tegelverf, heeft mijn zus weleens gedaan.
      Ohoh, weer een klus er bij op je to do list ;-)

      Verwijderen
  3. Wauw, wat is het mooi geworden.Leuk DIY tip trouwens.
    Ik heb ook altijd een bloem(en) in de badkamer staan, geeft gelijk zo'n huiselijke sfeer!
    Prachtig!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, ziet er geweldig uit Marit! Leuke tips, vooral die shampooflessen, dat wordt een rondje Action voor mij....
    Fijn weekend!
    Groetjes, Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat geweldig stoer gedaan Marit! Top idee met de flessen en dat krukje is zo leuk (ik zag het zelf te laat, anders had ik er ook 1 gemaakt) & lang leve de lettertang (ik heb 'm ook)!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke DIY!!
    Het resultaat ziet er super uit, stoer sober geheel!

    Fijne zondag
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een feestje zo'n home Hammam.
    Als ik dit zie wordt het toch echt tijd voor een oppepper van mijn badkamer.
    Leuke tips en mooie flessen. Geniet van je mooie plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk simpel idee van jou, dit ga ik deze week ook uitvoeren in mijn badkamer. Lijkt het gelijk een stuk opgeruimder.
    Ik baalde er alvan al die flesjes maar dat is nu heel leuk opgelost dankzij jou.
    Trouwens je hebt een leuke blog, ik volgde je al een tijdje
    Lieve groet,,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een gave foto's vooral de laatste met de kraan open en een kaarsje aan ♥
    Super mooi!

    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie badkamer hoor! Leuke DIY en heel sfeervol met de bloemen! Goeie tip:).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een leuk blog heb je! De creativiteit en het gevoel voor styling straalt ervan af :-) Ik ga je met veel plezier volgen en nog even door je blog snuffelen... Goed idee trouwens om die pompflacons te labelen, ziet er erg leuk uit. Ook het vinyl onder je bank vind ik super, mooi hoor. Fijne dag, liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marieke voor je mooie compliment.
      Leuk dat je me komt volgen! Welkom :-)
      Liefs Marit

      Verwijderen
    2. Nog een vraagje; woon je in de Piekenhoef? Ik denk de indeling van je huis te herkennen, omdat ik zelf ook in een soortgelijk huis gewoond heb. Anderhalf jaar geleden woonde ik daar nog. En ik denk ook dat ik die gave Bubble hangstoel van je wel eens heb gezien bij het binnengluren ;-) ... Ik ben heel benieuwd! xx

      Verwijderen
    3. Hoi Marieke, nee, helaas niet goed geraden :-)
      Fijn weekend! X

      Verwijderen
  12. Leuk om het Karwei krukje ook bij jou te zien staan! :-) En mooie re-styling van je badkamer. Mooie badkamer ook trouwens!

    Je vroeg me nog over het boek op de bank... Beetje late reactie, maar dan toch :-)
    Ik had het boek er idd voor de styling neergelegd, maar ben het ook echt aan het lezen! Beide dus :-) Ik snap wat je bedoelt, hoor. Maar ik blijf toch een echt boekenwurm, lezen hoort er bij mij bij! Het schiet er soms wel eens bij in, maar ik maak er ook altijd weer tijd voor.

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen