woensdag 24 april 2013

dit is......ons stekje voor de vakantie en de weekenden!

Dit is ons weekend en vakantiestekje, een oude stacaravan die we helemaal naar onze smaak hebben gemaakt.
Dit is de plek waar we echt  en puur genieten

dit is de plek waar we geen internet hebben,

waar we niets hoeven, maar alles mogen

 
Dit is de plek waar we lekker gek doen samen en als het warm weer is een waterballonnengevecht houden.
waar we spelletjes doen en lekker lezen,
 Dit is de plek waar we de batterij op laden,
Hier in Zeeuws Vlaanderen is een tijd om te relaxen en echt te ontspannen

 
Dit is de plek waar we nog meer genieten van de kleine dingen van het leven
 
 HIer is geen werk, hier is geen stress, niks voelt als moeten, de afwas doen we lekker buiten
Dit is de plek waar we elkaar weer echt zíén!
 
Dit is de plek waar we deze zomer drie weken mogen genieten van lekker eten, drinken, zon, (hoop ik) zee, strand, elkaar!
Ik kan niet wachten!
Dit is de plek waar we gewoon Martijn en Marit kunnen zijn!
 
 
 
english: This is our weekend trailer. This is the place we have no internet, we can relax, eat well, drink, have fun, do spontaious things and celebrate the little things!
This is the place we really SEE each other!
This is the pleace, near to the beach, this is the place we are spending 3 weeks together this summer, can't wait!
This is the place we can just be Martijn en Marit!

25 opmerkingen:

  1. Een heerlijke plek, en wat ziet het er gezellig uit! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gemaakt allemaal en wat heerlijk zeg zo'n plek!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf.....supermooi en sfeervol ingericht. Puur genieten is dat. Mijn ouders hadden ook een stacaravan, maar die hebben hem verkocht een paar jaar geleden, wat was dat fijn altijd. Ik zou dolgraag weer een stacaravan willen, wellicht moet ik die droom ook maar eens waar maken....
    Geniet ervan (al twijfel ik er niet aan dat jullie dat al volop doen ;-)).
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie plek! Wij hadden tot dit jaar een strandhuisje....mis hem nu al :(
    Op naar een mooie zomer.

    Liefs,
    Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk!!!!!!!!! is mijn droom een stacaravan en dan helemaal oppimpen naar eigen smaak!!x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi plekje heb gemaakt! Niet te zien dat het een stacaravan is en het sfeertje is top! Wat zullen julie genieten. En wat een mooie tekst staat daar...zo waar.
    Ik ben trouwens ook benieuwd naar het 'buiten' want ik neem aan dat er een tuin bij zit? Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lijkt me geweldig om zo'n plekje te hebben!
    Geniet ervan!!

    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O wat gaaf, ik ben gezond jaloers op jullie mooie stacaravan
    En wat mooi ingericht. Super gewoon geniet er samen lekker van

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi Marit en zo sfeervol ingericht! Ik kan me goed voorstellen dat je hier heerlijk geniet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk...en gezellig...geniet !!!...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie inrichting Marit! Het lijkt me heerlijk om zo iets te hebben...volop genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Marit, mooie stek hoor! ziet er gezellig uit.
    Kijk even op mijn blog vandaag (voor 18 uur!! ;-)
    groetjes, Yzette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. How lovely! Lucky you to have such a pretty, relaxing place :) /Niki

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuk en gezellig stekkie, het is goed te begrijpen dat jullie daar graag komen ;-)
    Groetjes,
    Marline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wauw wat super zeg..
    Ik wens jullie in de vakanties en weekenden heel veel plezier...
    Fijne groet,Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heerlijk zeg. Je zou het zo kunnen verhuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heerlijk. Wij hebben ook zo'n plek in Ouddorp. De komende jaren gaat familie daarvan genieten omdat we nu in Singapore wonen. Alleen dat geen internet hebben we maar kort volgehouden. Wifi is tegenwoordig overal verkrijgbaar dus al snel ging de laptop mee.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Grappig dat je dat zegt, ik zal eerlijk zijn, we hebben de wifi geprobeert, maar die is zo waardeloos en daarmee in verhouding te duur, dus vandaar ;-)

      Verwijderen
  18. Wat een geweldige plek! Dat lijkt in niets meer op de stacaravans die er zo'n 20 jaar geleden waren. Toen was ik al fan van die van mijn ex - schoonouders, maar vooral van het heerlijke buiten zijn. Heb er zelfs m'n scriptie geschreven. Dit ziet er echt als een thuis uit. Geniet, geniet, geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb ook een oude stacaravan, maar hoe bevestigen jullie de bovenkastjes? Mijn man zegt dat er niets zwaars aan de muren bevestigd kan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Business loans and personal loans within 2-3 working days with convenient rates.Apply today. Email: capitallendinghelpdesk@gmail.com
    https://capitallendingfince.blogspot.com/

    =========================================

    Zakelijke leningen en persoonlijke leningen binnen 2-3 werkdagen met gunstige tarieven. Vandaag toepassen. E-mail: capitallendinghelpdesk@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wij hebben enkele weken geleden ook ezn stacaravan gekocht. De beste keuzr van mn leven. Niets beter om te ontstressen. Alleen die internet, moeilijk😎 btw. Liet die tekstjes tussen jullie fotos aan mn vrouw lezen. Die kloppen helemaal🤓

    BeantwoordenVerwijderen