donderdag 14 maart 2013

Zelfontworpen schoenenkast

Ik had nog twee "lades" over van onze Ikea "pax" kledingkasten.
Op het moment ben ik gek op deze lichte kleur hout, dus ik wilde er wel wat creatiefs mee doen.
En ineens had ik het.....Twee schragen uit de schuur, een oude plank verder en voila.....een schoenenkast voor onze mooiste schoenen. (In ieder geval, degene die het best in ons interieur passen ;-)


From our Ikea "pax" closet I still had two "drawers" left.
I really love the colour of the blank wood, so I wanted to do something creative with it.
And suddenly I had an idea.....
A nice storage for our shoes (at least a couple of them who look nice in our interior ;-)










8 opmerkingen:

  1. Die fraaie schoenen verdienen ook zeker een plekje in een etalage! En dan is dit een hele mooie oplossing.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schoenen zijn altijd zo'n sta in de weg vind ik. Voor mooie schoenen is dit een leuk idee. Groetjes Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk idee!! Ziet er stoer uit ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een superleuk idee. Een originele manier om je mooiste schoenen tentoon te stellen.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super idee!
    Gaaf met die grijze en zwart - witte schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee! Staat erg mooi! En ik geloof dat ik jouw schoenen collectie ook niet vervelend vind ;-) Top!

    BeantwoordenVerwijderen