dinsdag 19 maart 2013

paaseitjes "Pinterest style"



Eindelijk tijd gevonden om aan de slag te gaan voor pasen,
Zo heb ik het gedaan:

1 Op Pinterest mooie printjes/ teksten verzameld, ( o.a. Van Sukha)
Deze heb ik in het klein uitgeprint op een papieren zakdoekje ( dit zakdoekje goed vastplakken met schilderstape of masking tape op een normaal printervel)

2 Deze uitknippen en alleen het bovenste laagje van het zakdoekje bewaren.

3 Dan Modpodge op het ei aanbrengen,

4 het stukje papier voorzichtig op het ei plakken en glad strijken
Nog een laagje modpodge op de randjes van het plaatje en dan goed laten drogen.









22 opmerkingen:

  1. Ik wist niet dat dat door de printer kon! Wat een leuk effect zeg! Lieve groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geweldig idee, het is net of je het er zelf op geschreven hebt!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gelukt!

    Fijne avond
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee! Ziet er mooi uit.. Ik wist niet eens dat dat kon met een zakdoekje, je brengt me op ideeen! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw!! Super leuk!!!! Echt heel gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat gaaf gedaan! Superleuk DIY idee!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat goed gelukt, erg leuk idee! Dat wordt een gezellige paastafel bij jullie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg gaaf. Ik wist ook niet dat een zakdoekje door de printer kon. Vind het echt een geweldig idee!
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een topidee! Heb 'm meteen op mijn pinterest board gezet, Ga er dit weekend mee aan de slag, echt superleuk! Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk ! , dat zijn nog eens mooie paaseieren helemaal in mijn stijl
    Lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw! Ik ben helemaal niet zo van de pasen en vind elke keer ook wel een beetje dezelfde dingen op blogs/pinterest. Maar dit is echt stoer en origineel!

    Erg gaaf!
    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Iedereen bedankt voor de leuke en lieve reacties! X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend leuke DIY.. ik heb ook een ideetje voor de paaseitjes en verschijnt donderdag op mijn blog. Veel Paasplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Souraya, dankjewel! Ik heb al gespiekt bij je, ben zo beniewd, maar ik kan je post over pasen nog niet ontdekken. X en fijne dagen!

      Verwijderen
  14. Wat een goed idee!! En super leuk resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel erg leuk geworden en weer eens wat anders! Ik ben ook een groot fan van Sukha..
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Elly, ben op jouw blog beland en ben je gelijk gaan volgen! Leuk!

      Verwijderen
  16. HI Marit !

    WOW, I love the way you've decorated the easter eggs !
    Wish you a happy easter,
    kind regards from vienna
    melanie
    www.wienerwohnsinn.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. I don't know this language but they are pretty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Brittany, try the google translate button, Marit (Verknochtstyling.blogspot.nl)

      Verwijderen