donderdag 7 maart 2013

A touch of colour in my grey house

Het begon met het kleuren van mijn teennagels in neonroze op Tenerife.
Toen kocht ik mijn kledingrek met de koraalrode hangers en beetje bij beetje komen er wat kleuraccentjes in mijn grijze huis. (Mix van koraalrood, pastel tintjes en een heel klein beetje neon)
Klaar voor het voorjaar!

It began by painting my toenails in neonpink at Tenerife.
Then I bought my clothes rack with the coral red hangers
And so little by little my grey house is getting a touch of colour.
(Mix from coral red, pastels and a touch of neon)
I'm ready for spring!









 
Have a great day! x Marit

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig huis heb je toch, helemaal mijn smaak! Mooie foto´s!
    Ik heb hetzelfde....merk dat er af en toe wat neon roze mijn huisje binnen komt sluipen.
    Lieve groet,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het schijnt trendy te zijn, dus je zit goed :-).

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk die oude telefoon en radio. Je interieur kan het hebben hoor die kleurtjes! Lieve groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die gebreide lamp blijft mooi!
    Subtiel toegepast vind ik felle kleuren best leuk, goed gelukt!

    Fijne avond
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige foto's en stoere tafel!! Wow!!
    Liefs Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk al die foto's van je huis. En je DIY projectjes. Heerlijk om te kijken.
    Dankje.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohh I love your living-room and all these lovely details!!! you have a nice style, and I like it!! ;-D

    BeantwoordenVerwijderen