zondag 27 januari 2013

Wat een week

 
Wat een week was dit!
Voor mijn werk reis ik momenteel drie dagen per week 260 km per dag naar het hoofdkantoor.
Dat is best veel, zeker met deze winterse weersomstandigheden.
Maandag raakte ik in de slip met mijn auto op de snelweg en kwam uiteindelijk midden op de snelweg met mijn auto overdwars tot stilstand. ( gelukkig alleen lichte schade aan de bumper , omdat ik net langs de vangrail ging) met mij is alles OK!
Alle auto's achter me konden godzijdank op tijd stoppen.
Brrr. enge ervaring die er toch wel heeft ingehakt.
Ik ben dan ook blij dat ik nu de sneeuw zie verdwijnen en de temperaturen stijgen!
Daarbij was het ook nog eens een drukke werkweek met veel extra uurtjes werken, dus ik ben een beetje lui dit weekend. Vrijdagmiddag was ik ook vrij en heb ik alle blogs die ik volg gelezen, nou dat was al bijna een dagtaak) maar wel heerlijk.
Ik vond deze foto op Pinterest. Zelf vind ik hem helemaal geweldig, want ik mag wel zeggen dat ik na een dikke maand in blogland, inmiddels blog verslaafd ben.



What a week! for my job, I travel 3 times a week 260 km a day, . That's a lot, especially in this kind of weather.
On monday my car spinned on the highway.. Thank God the cars behind me were able to stop their car on time and I'm OK, but I can feel the "shock" cost me a lot of energy.
And it was a very busy workweek with a lot of extra hours.
Last friday, I had my day off and was extremely lazy. I read all the blogs I missed that week. It was almost a day job! But I loved it.
After a month on blogger, I must say, I'm addicted now!
I checked this T- shirt on Pinterest. I like it a lot!
 

En ik ben al gezegend met 50 volgers.
Dank voor het volgen en alle lieve en leuke reacties!
via
Iam blessed with 50 followers now! Thank you for following and leaving such sweet comments!
 












5 opmerkingen:

  1. Pfff, fijn dat het goed afgelopen is zeg! Ik vind die sneeuw helemaal niks en ben ook blij dat deze aan het verdwijnen is :) Onwijs leuk shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje dat is schrikken Marit!! Fijn dat het zo goed is afgelopen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vervelende ervaring, daar schrik je inderdaad flink van. Jaren geleden heb ik een behoorlijke aanrijding gehad en daar heb ik altijd nog wel last van (terwijl ik van mijzelf geen stresskip ben). Het hakt er inderdaad wel in. Gelukkig dat alleen de auto schade had.

    Een fijne week en doe voorzichtig!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor jullie lieve reacties! Gelukkig is het niet glad meer nu, maar wel triest weer zo.....ach, het is toch wat om in NL te wonen hè? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen