donderdag 3 januari 2013

Styling / lekker stylen part 2

Een leuk hoekje proberen te creëren met mijn XL kussen gemaakt van Indiase legertenten (Lifestyle), krukje van 101 woonideeën (Leen Bakker), vaas van VT wonen en mijn trots, een oud kistje van de rommelmarkt( check het telefoonnummer: tel: 7)

Bezoeken jullie ook graag rommelmarkten en welke item willen jullie graag met me delen?
Ben zo benieuwd, hoop dat jullie me wat laten zien.
Voor nu kan ik niet wachten tot het voorjaar, weer lekker rommelmarkten afstruinen...



I did some home styling. The big XL pillow is made from army tents from India (Lifestyle) stool from 101 woonideeën (Leen Bakker) vase from VT wonen and my proud, the old casket from the flea market. (Check:The phonenumber is just 7)

Are you also a fan of the flea market? And wich item you want to share with me?
I'm so curious, hope you will show me something!
Can't wait till spring, visit some markets....







8 opmerkingen:

  1. Een mooie hoekje met nog mooiere accessoires! De kringloop voorzie ik graag van een bezoekje, het nadeel is wel dat het huis steeds voller wordt! Dus ik zal zelf toch ook een keer op een rommelmarkt moeten gaan staan ;)!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ingrid, heel herkenbaar... Sinds 2 jaar sta ik op koninginnedag altijd op de vrijmarkt....is gezellig, je bent weer wat troep kwijt, kunt stiekem ook zelf ff rondje vrijmarkt doen en we konden voorgaande jaren 's avonds altijd lekker uit eten van het verdiende geld. Vooral de laatste koninginnedag was super (stoeltje in de zon.....genieten!)

      Verwijderen
  2. Echt een fantastisch hoekje! Ik vind dat 101 krukje ook een topper :-)

    Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PS Zou je het leuk vinden als ik een keer een blog bericht over je huis maak? Heb ik al eerder gedaan, onder de noemer 'A home you create'. Kan je op mijn blog opzoeken.

    Misschien kan je me er even over mailen?
    lisannevandeklift@hotmail.com

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Lisanne, lijkt me super, ik ga je binnenkort mailen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat ziet het er gaaf uit! Allemaal spullen waar ik heeeel blij van wordt.
    Ben je ooit eens n Den Haag, ga dan eens bij Mooi Muf op de Beeklaan kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie styling, erg leuk om te zien. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoekje heb je gestyled! Ik ben via Inspiratie voor je interieur hier terecht gekomen, je hebt er een volger bij :-)
    Stoer interieur en die hangstoel, helemaal geweldig!
    Ik mag weer een nieuwe giveaway weggeven. Misschien wil je meedoen?

    Fijne avond
    Groetjes Els
    vlakbijdemolen.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen