vrijdag 11 januari 2013

Lampjes

Allereerst een warm welkom aan mijn nieuwe volgers en een "big thank you" voor alle leuke reacties op mijn blog!

Dit weekend moet het gaan het gebeuren...
Het is erg, maar na bijna 2 jaar in dit huis zijn er nog steeds 2 plaatsen waar we nog een bouwpeertje als lamp hebben.... De WC en de slaapkamer.
Dus manlief mag morgen aan de slag!
Om het idee van het "peertje" niet helemaal los te hoeven laten heb ik deze snoeren, lamp en toebehoren besteld bij snoerboer.nl
Zie hieronder nog wat plaatjes die me inspireerden van Pinterest.
Ik zal het resultaat laten zien op mijn blog als het klaar is!
By the way...het neon roze mocht echt alleen op het toilet van manlief ;-)
Maar die snoeren op de slaapkamer wil ik straks natuurlijk ook een neon toefje geven.....weet iemand een leuk adresje voor neon roze masking tape?

Een hele fijne vrijdag!



 I ordered on this  webshop (pic from Marit)
 


First of all, a warm welcome to my new followers and a big thank you for all the nice comments on my blog!

We live in this house now for almost 2 years and still there are 2 rooms (bedroom and toilet) where we don't have decent light yet. We still have the bulb lamps hanging.(shame on me)
So this weekend my sweet husband has a job to do.
in this post some pictures from Pinterest, which inspires me.

By the way....the neon pink was only allowed by my husband in the toilet. ;-)
In the bedroom no pink! I'm gonna give them a neon accent anyway......anybody knows a nice adress for neon pink masking tape?
I will show you the result when it's finished on my blog!

Have a lovely friday!


Pics from Marit




pics from Pinterest, klick here for my board "slaapkamer" to see  the source
Pics from Pinterest (klick here  for source)

4 opmerkingen:

  1. Vaak heb je er op een gegeven moment zelf helemaal geen erg meer in. Hier is een stuk van de plint eraf, nadat de scharnieren van de deur afgebroken waren...eigenlijk moeten we daar ook iets op uit doen. Ik ben benieuwd naar het 'peertjes' resultaat!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oei..... Herkenbaar! Wij wonen een jaar in ons nieuwe huis en in de gang hangt ook nog een peertje. In de keuken ook.... Maar de twee fijne lampen van steen boven de eetbar maken dat dan wel weer goed. Misschien dit weekend maar eens op zoek naar wat nieuws! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanx voor jullie reactie dames, helaas is er vandaag niks van gekomen en morgen zijn we weg.... Nou ja...uiteindelijk zullen ze hangen, deze mooie lampjes! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat herkenbaar... Ik heb ook nog 3 van die ophang klussen binnen en de buitenlamp wacht ook nog steeds op vervanging. 2013 wordt het jaar van de klussen :-)
      Succes en laat je het resultaat zien?

      Verwijderen