zondag 20 januari 2013

Lampjes ( het resultaat)

Het is gelukt hoor, zoals beloofd zou ik het resultaat laten zien.
Wat vinden jullie er van? De neon roze is op het toilet.
Gister dus druk geklust en lekker aan het opruimen geweest. Nu lekker een lazy sunday....heerlijk!
Have a happy sunday!

As I promised, here I show you the result of the " lamp" project.

What do you think?
Yesterday we were busy with this and organize and cleaning...so today.....lazy sunday....i love it!
Have a happy sunday!














11 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Heel gaaf zo 2 boven je bed! Ik heb ook zo'n lampje in mijn logeerkamer hangen! Deze kamer is eigenlijk stiekem een beetje voor mezelf ipv voor logees ;) Een fijne luie zondag, hier staat hetzelfde gepland!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk geworden, en geeft het ook een beetje romantisch licht ? ;-) Groetjes Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf geworden Marit!!! Lekker stoer zo! Fijne week :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die zijn leuk geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het eindresultaat ziet er geweldig stoer uit! Simpele dingen blijf ik het mooist vinden :-)

    Fijne dag X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marit, even een reactie, dit ziet er superleuk uit! Ik heb afgelopen weekend de binnenkijker gezien en jouw leuke verhaal erbij. Het is net of ik een stukje over mezelf las ;-) Heel herkenbaar, dat schuiven met spullen van jongs af aan! Ik ga je blog volgen!
    Groetjes,
    Marline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! wij hebben soortgelijke lampen in de slaapkamer! fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel gaaf! Erg mooi hoe die kabels hangen.

    (En leuk je blog te ontdekken! :))

    BeantwoordenVerwijderen