dinsdag 29 januari 2013

inspiratie en voorjaarskriebels




Hier werd ik echt door geinspireerd, ik hou van tekst, ik ga ook iets doen met tekst in huis, vinden jullie het geen mooi plaatje? ik kwam het tegen op de blog van Méchant Design

 
This picure inspired me, I found it on the blog: Méchant Design
Don't you love this picture with te written tekst?
I'm going to use that in my house too!


Zaterdagmiddag was ik in de winkel van een kennis,  ze heeft een schitterende, vernieuwende bruidsmodezaak geopend in Kapelle," Verliefd Bruidscouture," Met een aantal meiden hebben we in november bruidsjurken geshowed op de catwalk, ze wilde "normale" vrouwen, dus kwam ik ook in aanmerking om model te zijn (leukleuk)
Anyways, ze heeft ons zaterdagmiddag uitgenodigd in haar winkel om de video van de catwalkshow te bekijken en haar winkel te laten zien  (die echt belachelijk mooi is ingericht, ik denk dat ik er nog een keer een blog over schrijf!) we kregen als dank nog een heerlijk doosje bonbons en een potje "voorjaar" daar werd ik blij van!
 
 
Last saturday I got a thank you, a friend owns a beautiful wedding shop and me and some other girls showed some wedding gowns for her on the catwalk last november.
(she wanted "normal" women, so I got the change to do this!)
This saturday, we visited her shop and watched the video from the catwalkshow.
  It looks eally awesome, her shop, I will write a blog about it in the future, anyways, I got this "spring in a jar" from her and it made me smile
 
 

En afgelopen zondag stond mijn lieve vriendin B. ineens voor de deur met deze mooie bos tulpen. De zon scheen ook nog eens naar binnen en plotseling had ik wat voorjaar in huis! Heerlijk
Can't wait for spring now!
 
"
And this sunday, my dear friend B. showed up with this beautiful tulips!
So the feeling of spring is complete in my home now!
Can't wait for spring now!
 

6 opmerkingen:

  1. Ik vind tekst absoluut leuk maar het zou bij mij niet teveel moeten zijn, anders word ik onrustig. Wat leuk dat een kennis van je een bruidswinkel heeft geopend, ik hoop dat het een groot succes wordt!

    Lieve groet, ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk weer een beetje voorjaar in huis... zonnetje erbij... wat kun je dan je dan heerlijk genieten!!! Erg benieuwd naar de winkel in kapelle... als zeeuws meisje ;-)) fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig ja die tekst, erg leuk! Ben benieuwd waar je het in huis wilt gaan toepassen. Heerlijk ook weer die voorjaarsbloemen! De bruidswinkel ben ik ook benieuwd naar, mijn moeder werkt ook al jaren in de bruidswereld dus nieuwe winkels zijn altijd leuk om te checken (al is het voor mij niet meer van toepassing ;-) )
    Groetjes,
    Marline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tekst toegepast in huis. Zoiets simpel en toch geeft het gelijk zoveel sfeer! Ben benieuwd hoe jij het gaat toepassen :-)

    Alvast een fijn weekend gewenst
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tekst hoor ! Genoeg inspiratie.
    Leuk blog heb je trouwens, ik ga je volgen!

    Liefs, Lieke.

    BeantwoordenVerwijderen