zaterdag 12 januari 2013

Changes

Een schilderij rail, niet het mooiste, maar ik ben er toch blij mee, kwam ik achter.
Ik hou namelijk nog al van veranderingen.
Gisteren weer lekker bezig geweest in huis!
Het was na het opruimen van de kerstspullen toch nog niet naar mijn zin.
Fijn weekend!

I have a ceiling rail for my pictures. It's not the most pretty solution, but I found out, I'm glad I have it....why? Cause I like changes!
Yesterday I spend my day styling and changing my house.
Have a nice weekend!

7 opmerkingen:

  1. Dat is een lekker kuipje om te zitten, al vraag ik mij af of mijn lijf dat nog wel aan kan hihi!

    Fijne avond nog! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk je binnenkijker bij Lynda. Heel gaaf, herkende je huis aan de fotowand.
    De ronde hangstoel is prachtig! Fijne zondag, liefs Martine X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk een binnenkijker van je huis! Kun je de link naar de site laten weten, dan kijk ik snel!

      Verwijderen
  3. Wat een leuk huis heb jij! Ik ben je gaan volgen hoor!
    Misschien vind je het ook leuk om eens op mijn blog te kijken: http://atmicasa.blogspot.com!

    Lfs Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf huis! Ga gauw een kijkje nemen bij Linda om er meer van te zien.
    Die stoel is gaaf!!!
    Herkenbaar je schilderijendilemma.. Heb ook 1 rails in huis en dat bevalt - net als het VT wonen tijdschriftenrek - heel goed.
    Wisselen maar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marit...ik kom via Lynda...wat een geweldig huis heb je !! echt mooi...vind vooral de borden erg leuk.....met tekst.....fijne zondag liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Marit, via Lynda hier gekomen en me aangemeld. Kijk de titel of de naam van je blog kan ik me zo in vinden, de kleine dingen die zijn voor mij ook zo belangrijk, ik noem ze mijn momenten.
    Supermooi huis heb je, mijn complimenten maar voor een thuis dat zie je aan de foto's

    Tot gauw
    Liefs
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen