vrijdag 14 december 2012

Vrije dag

Vandaag lekker vrij. Straks even om de weekend boodschapjes, wasje draaien etc. Dat zijn voor mij van die echte uitstel dingen. (Slechte gewoonte)
Ik moet nog een beetje wennen aan dit Blog, moet alles nog even uitvinden. Stiekem gaat daar best veel tijd in zitten.
Maar ik vind het vooral superleuk en ik hoop natuurlijk vooral dat het ook leuk is om te volgen.
Zelf ben ik verlaafd aan Pinterest kun  je wel zeggen, daar ben ik uren per week op te vinden om inspiratie op te doen en ik zette de laatste tijd weleens een foto van een eigen creatie of van mijn interieur er op. Het gaf me dan een enorme kick als die "geripinned" werd!
Dus naast dat ik zelf visueel geprikkeld en geinspireerd wil worden heb ik ook echt de behoefte om te delen......en zie hier de "geboorte" van mijn Blog.  Laat gerust een berichtje achter en ik zou het super vinden als je me gaat volgen!


2 opmerkingen:

  1. Hoi Marit... Gezellig nog een mooi blog erbij :-) Vindt je foto's erg mooi... maar waar kan ik je volgen? Fijn weekend! groetjes Elvera

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Elvera, dank voor je bericht. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik snap nog heel weinig van blogger. Heb net even bij jou gekeken....wow! Wat mooi. Ik heb nu wel een google+ account, dus zou het moeten kunnen toch? Haha, wat erg (help ;-)

      Verwijderen