zondag 16 december 2012

Kado'tje

Gisteren avond gezellig op visite geweest bij vrienden. Gezellig gegourmet. Deze vrienden hebben ( sinds de komst van hun tweeling deze zomer) 4 kleine kindjes, dus was dit de meest praktische oplossing. Toen de kindjes op bed lagen, gezellig samen gegeten ( ook wel even lekker rustig voor onze vrienden)
Natuurlijk wilde ik niet met lege handen aankomen.
Met 6 kerstballen, masking tape " merry christmas" en mijn kersverse lettertang ging ik aan de slag. Elk gezinslid kreeg een eigen bal en die heb ik later weer aan een tak bevestigd en daar weer een touwtje aan om op te hangen. Als je zo al die namen aan een stokje hangt besef je ineens echt hoe mooi en groot dit gezin is en hoe heftig en intens dit moet zijn.
Moet ik vaker doen, eigen kado's maken, leuk om te doen, en het werd goed ontvangen.....alleen moet ik nu nog leren om wat minder last minute te werken ;-)




1 opmerking:

  1. Het is gelukt Marit... volger nummer 1 :-) Wens je heel veel succes met je mooie blog... maar dat gaat vast wel lukken! lieve groet, Elvera

    BeantwoordenVerwijderen